شخصی سازی در طراحی سایت
شخصی سازی در طراحی سایت
شخصی سازی در طراحی سایت
مخاطبان سفارشی فیس بوک قصر مقدس هدف گذاری است آنها یک معدن طلای واقعی هستند
زیرا شما می توانید گروه های زیادی از افراد را که می خواهید حذف کنید و آنها را حذف کنید.
انتخاب بزرگ همچنین می تواند نفرین باشد. اکثر شرکت ها فقط چند نمونه جمعیتی را در طراحی سایت انتخاب می کنند
و سپس آن را تنها می گذارند شما به سادگی نمی توانید خود را متعهد به هدف گیری کنید.
بسیاری از گزینه های فیلتر در دسترس است.
. که می توانید به سرعت مورد غضب قرار بگیرید با این حال هدف قرار دادن باید یکی از اولویت های اصلی شما در طراحی سایت باشد.
مهم نیست که پیشنهاد شما چقدر قانع کننده باشد اگر به گروه هدف اشتباه بپردازید ، مشتریان جدیدی برنده نخواهید شد.
عملکرد طراحی سایت حتی با یک پیشنهاد متوسط و گزاره ارزش ضعیف ،
اگر گروه هدف درست باشد باز هم می توانید مشتریان را جلب کنید.
نکته اصلی برای ایجاد یک کیفیت بهتر و هزینه کمتر هدفمند کرد.
طراحی سایت
نقش مخاطبان در طراحی سایت
بیشتر مخاطبان به اندازه کافی هدفمند نیستند بنابراین نرخ تبدیل پایین است اما این لزوما تقصیر شما نیست ،
زیرا فیس بوک هنگام ایجاد تبلیغات جدید ما را گمراه می کند. وقتی برای ایجاد یک کمپین جدید به مدیر تبلیغات می روید ،
باید از مخاطبی استفاده کنید که قبلاً در طراحی سایت ذخیره شده است. اگر می خواهید یک گروه هدف جدید ایجاد کنید
باید اطلاعات جمعیتی را ارائه دهید. با این حال اگر با مدیر تبلیغ خیلی آشنا نیستید.
از بسیاری از گزینه های فیلتر دیگر در طراحی سایت غافل خواهید شد اکنون اشتباه نکنید
زیرا گروه های ذخیره شده عالی هستند. شما می توانید از آنها برای ایجاد یک گروه هدف عالی استفاده کنید ،
اما باید مجبور شوید آنها را حتی بیشتر محدود کنید. تنظیمات اساسی فیس بوک اغلب نامناسب است
و همین امر باعث می شود تبلیغات تبلیغاتی شما در طراحی سایت بسیار گران تمام شود.
به همین دلیل از صاحبان مشاغل کوچک معتقدند.
تبلیغات در طراحی سایت
این تبلیغ فقط برای کاربرانی که علاقه ای به پیشنهاد ندارند نشان داده می شود برداشت ها بیشتر در مورد نفس شما شکوه دارد ،
اما اجازه نمی دهید در مورد موفقیت یا عدم موفقیت تبلیغات تبلیغاتی نتیجه گیری شود. اگر کسی روی تبلیغ شما کلیک نکند ،
به احتمال زیاد به دلیل مخاطب هدف در طراحی سایت شماست. اگر فقط جمعیت را نشان می دهید
و بعد از آن چند مورد از علائم را گنجانده و یا از آن طرد می کنید مخاطبان هدف شما بسیار بزرگ هستند.
نمی توان انتظار داشت با مخاطب هدف میلیون نفر نرخ تبدیل بیش از یک درصد را بدست آورید.
تبلیغات فیس بوک بی فایده است اگر این مطالعه را با دقت بخوانید ، به سرعت خواهید دید
که چرا صاحبان بسیاری از مشاغل کوچک چنین فکر می کنند. تبلیغات شما به مشتری ایده آل شما در طراحی سایت است
خوشبختانه من چند استراتژی امتحان شده و آزمایش شده را می دانم که می توانید از آنها استفاده کنید
تا یک بار برای همیشه گروه هدف خود را تحت کنترل خود در آورید.
جذب مخاطبان به طراحی سایت
چرا زیرا هر بازدید کننده طراحی سایت شما آماده خرید یا علاقه به پیشنهاد شما نیست.
من هر هفته به هزاران وب سایت مراجعه می کنم اما این بدان معنی نیست که من می خواهم هر بار چیزی بخرم
شما باید گروه هدف خود را بیشتر محدود کنید و فقط باید به کاربرانی که به صفحات خاصی دسترسی داشته اند بپردازید.
در گوگل آنالیز می توانید ببینید که کدام صفحه ها نرخ تبدیل بالایی دارند.
برای این کار روی های هدف در منطقه کانورسیشین در زیر اهداف کلیک کنید.
این گزارش نشان می دهد که صفحات بازدید کنندگان شما به چه مواردی در طراحی سایت تبدیل می شوند.
ابتدا باید توجه مشتریان بالقوه را به پیشنهاد خود جلب کنید و سپس آنها را از خرید متقاعد کنید.
اکنون برای شما توضیح می دهم که چرا گروههای هدف شما در فیس بوک به خوبی تنظیم نشده اند
و چگونه می توانید این خطا را در طراحی سایت برطرف کنید.
این میلیون ها مشتری جدید خواهد بود.
اگر اینگونه باشد ، احتمالاً مشکل در پیگیری تبدیل است.
افزایش ترافیک در طراحی سایت
آیا اکثر قریب به اتفاق ترافیک شما به یک پست وبلاگ خاص تبدیل می شود
شاید این یک صفحه فرود با آهنربای سرب باشد. حالا باید دریابید که در نهایت کدام صفحات کاربر را متقاعد کرده
و اطلاعات جمع آوری می کند. به هر جزئیات در طراحی سایت توجه کنید. سپس جریان رفتاری را باز کنید
تا دریابید که بازدید کنندگان طراحی سایت شما چگونه رفتار می کنند. این گزارش نشان می دهد
که صفحه قبل از تبدیل کاربر از کدام صفحه بازدید کرده است.
جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل کوچک با تبلیغات در فیس بوک موفق نیستند
اگر فقط می خواهید به کاربرانی که قبلاً به طراحی سایت شما مراجعه کرده اند بپردازید
تنظیمات اساسی فیس بوک به این صورت است درج داده ها در طراحی وب سایت این را به صورت کتبی ضبط کنید.
می توانید از اطلاعات جمع آوری شده برای ارزیابی اهداف بازدید کنندگان خود استفاده کنید به عنوان مثال اگر متوجه شدید
که کاربران ابتدا یک پست وبلاگ را می خوانند.
مخاطب در طراحی سایت
قیف مخاطب در طراحی سایت ایجاد کنید.
اکنون که می دانید چرا هدفگذاری دقیق گروه هدف مهم است و اطلاعات لازم را در اختیار دارید ،
می توانید قیف گروهی هدف را در فیس بوک ایجاد کنید. با استفاده از این قیف می توانید
کاربران را از ادراک اول برند تا خرید در طراحی سایت همراهی کنید. سپس بررسی اجمالی محصول را باز کرده
و سپس بر روی بررسی اجمالی قیمت می گیرند می توانید فرض کنید که این کاربر به محصول شما علاقه مند است
اکنون می توانید از دانش به دست آمده برای ایجاد یک گروه هدف بسیار هدفمند برای تبلیغات تبلیغاتی خود در طراحی سایت استفاده کنید.
ابتدا باید چشم اندازهای جدیدی را جذب کنید که هنوز شرکت شما را نمی شناسند.
برای این کار می توانید از گروه های هدف ذخیره شده استفاده کرده
و تبلیغات مارک را در آن قرار دهید.
و حرف آخر
اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج به یک تبلیغ عالی برای کار خود دارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊