اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR

اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR

اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR

اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR

اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR
اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR

در روز گذشته در مورد GDPR برای شما توضیح دادیم که وضعیت آن به چه صورت است .

همانطور که میدانید سیستم های مدیریت محتوا نیز ملزم به رعایت این قانون هستند . ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR بپردازیم و بگوییم که هر کدام از سیستم های مدیریت محتوا چه قدمی برای انجام این کار برداشته اند .

اگر می خواهیم سیستم های مدیریت محتوا را از این طریق به چند دسته تقسیم کنیم ، می توانیم سه گروه را در نظر بگیریم که من به شما معرفی می کنم.

گروه اول: رهبران در اجرای این قانون

وردپرس یکی از رهبران این زمینه بوده است. از جمله فعالیت های WordPress می توان موارد زیر را ذکر کرد:

تیم اصلی وردپرس برای راه اندازی نسخه های 4.9.6 و 4.9.7 از وردپرس تحت GDPR جلسات هفتگی داشت.
تیم WooCommerce جزئیات عملکرد و سیاست های خود در رابطه با قانون جدید را منتشر کرده است.
Automattic قانون GDPR را توضیح می دهد.
به همین دلیل ، تیم WordPress را می توان یکی از رهبران عمل و بحث در مورد قانون GDPR دانست.

 

گروه دوم: تکیه بر فعالیتهای کمکی

بسیاری از افزونه های جوملا! پرونده های آنها را طبق قانون جدید تنظیم کرده اید ،

اما هسته هنوز تغییر نکرده است. با این حال ، جوملا اظهار

داشته است که بر روی نسخه 3.9 و اجرای این قانون تمرکز دارد.

PrestaShop همچنین با افزونه های خاص خود راضی است ،

و تولید کنندگان پلاگین ها ملزم به پیروی از این قانون هستند.

وضعیت دروپال مشابه است. متأسفانه از آنجا که مدت زمان بروزرسانی دروپال

هر 6 ماه یکبار است ، بعید به نظر می رسد که شاهد بروزرسانی برای این سیستم تا

پایان شهریور ماه سال جاری باشیم. در پیوند دروپال ، اقدامات انجام شده در مورد GDPR ذکر شده است.

به نظر می رسد شرکت های غیر تجاری از آن سود می برند زیرا

می توانند منتظر بمانند و ببینند طرفهای دیگر برای این قانون چه کاری انجام می دهند.

گروه 3: آنها کاری نکردند!

این گروه هیچ کاری در مورد این قانون انجام نداده اند و به نظر می رسد که آنها این کار را نمی کنند! به نوعی ، گردن آنها کمی ضخیم است! خوب ، بیایید با آن روبرو شویم ، سیستمی که این کار را انجام نداده است Magento است. این سیستم اعلام کرد که ما اصلاحات ویژه ای را برای محصولات خود در حوزه GDPR نخواهیم داشت. البته اگر کاربر نسخه حرفه ای هستید ، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید تا از وضعیت این قانون و بندهای مربوط به آن در سایت خود مطلع شوید. البته اگر به این قانون بسیار حساس هستید ، می توانید به راحتی مشکل خود را با استفاده از افزونه Magento متصل به GDPR حل کنید.

خوب ، امیدوارم که شما از عملکردهای سیستم مدیریت محتوای GDPR به خوبی استفاده کرده باشید ، و ما توانستیم اندکی به محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان اضافه کنیم. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما و پیشنهادات شما هستیم.

اقدامات سیستم های مدیریت محتوا در رابطه با قانون GDPR

و حرف آخر 

اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج  به یک تبلیغ  عالی برای کاره خوددارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

وب طلایی

چاپیرو

نت اسمارت سیتی

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x