تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد

تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد

تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد

تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد
تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد

تأثیر سئو بر درآمد چیست؟

برای اینکه در هر نوع مشاغلی موفق باشید ، باید تبلیغات و بازاریابی را برای

خریداران بالقوه انجام دهید ، مانند این مورد در اینترنت ، و باید بازاریابی آنلاین را انجام دهید.

یکی از این روش های بازاریابی اینترنتی ، SEO است.

طبق آمارهای منتشر شده ، حدود 80٪ از کاربران توسط موتورهای جستجو به وب

سایتها هدایت می شوند و مجدداً براساس همین آمار ، روزانه بیش از 3 میلیارد اصطلاح در گوگل جستجو می شود.

بنابراین لازم است سایت برای موتورهای جستجو بهبود یابد.

طبق آماری که از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت منتشر شده است ،

رشد خرید آنلاین در سال 1392 به حدود 14 هزار میلیارد تومان و در سال 1393 و 1394

به ترتیب به 50 میلیارد تومان و 61 هزار میلیارد در یک زمان رسیده است.

متأسفانه ، این آمار مربوط به سالهای پس از سال 2015 نیست ، اما به

راحتی می توان حدس زد که رشد خرید آنلاین پس از سال 2015 ادامه

داشته و به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

اگر فکر می کنیم او کمی باهوش است ، باید تجارت خودمان را از طریق اینترنت شروع کنیم.

زیرا با افزایش میزان نفوذ اینترنت در کشور ما ،

دسترسی به کالاهایی که کاربران به آن نیاز دارند آسانتر شد و

مردم تمایل خود را برای خرید آنلاین افزایش دادند.

در نتیجه ، شرکت هایی که به روش سنتی فعالیت می کنند ، به طور فزاینده مشتری

را از دست می دهند و از کار خارج می شوند.

تصور کنید که در یک فروشگاه نسبتاً بزرگ در یکی از بهترین مناطق بازار ،

از فروش کفش و فروش کفش و درآمدزایی استفاده کنید.

اکنون به سؤال زیر پاسخ دهید:

روزانه چند نفر می توانند به فروشگاه شما مراجعه کنند؟

• روزانه چند نفر می توانند از شما خرید کنند؟

• چند ساعت کار روزانه در فروشگاه شما؟

• در مورد تعطیلات چطور؟

اگر کمی در مورد سؤالات بالا فکر کنید ،

متوجه می شوید که حتی اگر ده ها میلیون فروش روزانه داشته باشید.

باز هم ، کار شما بسیار محدود است. شما در ساعات کاری

خارج از هفته محدود به مشتریهای جلوی فروشگاه خود خواهید بود و

می توانید وسایل فروشگاه را خریداری و خریداری کنید.

حال تصور کنید که کلیه کالاهای موجود در فروشگاه ، یعنی همه مدل های کفش

متفاوت با اندازه و رنگ و توضیحات رنگی مورد نیاز ، در فروشگاه اینترنتی شما قرار

دارد و کاربران می توانند در صورت لزوم مدل های مختلفی با اندازه ، رنگ و توضیحات را

مشاهده کنند و در صورت لزوم خریداری کنند. به صورت آنلاین پرداخت می کنید.

بیایید ببینیم در این مورد چه محدودیت هایی وجود دارد:

• فرقی نمی کند تعطیلات باشد یا یک روز عادی.

فرقی نمی کند فروشگاه شما بسته باشد یا نه.

هر کاربر از هرجای دنیا با دسترسی به اینترنت می تواند به وب سایت شما

دسترسی پیدا کند و کلیه موارد موجود را مشاهده کند.

شما دیگر محدود به افراد اطراف فروشگاه خود نیستید و جمعیت مساوی

با همه کسانی که به اینترنت دسترسی دارند می توانند به خریداران بالقوه محصولات شما تبدیل شوند.

• کلیه کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارشات

خود را بصورت آنلاین ارسال کرده و هزینه آن را بپردازند.

بدون نیاز به حضور جسمی در فروشگاه و ارائه توضیحات مکرر در مورد کالا به مشتری.

 

تاکنون خیلی خوب است ، اما شما تنها کسی هستید که کفش آنلاین می فروشید.

وقتی رقبا وارد این زمینه می شوید ، برای شما مشکل تر می شود.

تصور کنید کاربران وارد گوگل شده و به دنبال “خرید کفش” هستند. این کاربر احتمالاً

بلافاصله وارد وب سایت اول خواهد شد و پس از بررسی مدل های مختلف کفش ،

در نهایت تصمیم به خرید خواهد گرفت.

سئو به شما کمک می کند تا در لبه کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود قرار داشته باشید ،

توسط صدها هزار کاربر که به محصولات / خدمات شما نیاز دارند ، دیده می شود ،

بنابراین درآمد فعلی خود را به راحتی بیش از 10 برابر درآمد فعلی خود

می توانید درآمد کسب کنید. یک مثبت.

آیا درآمد بالا فقط با سئو امکان پذیر است؟

جواب قطعاً خیر.

مدیر وب سایت ممکن است تصمیم بگیرد از سایر روشها برای جذب

بازدید کنندگان به وب سایت خود استفاده کند.

روش های مختلف بازاریابی و تبلیغاتی می تواند به

جذب مشتری و افزایش فروش وب سایت کمک کند.

تعدادی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

• تبلیغات بنری و متنی در وب‌سایت های دیگر
• درج آگهی در وبسایت‌های نیازمندی
• ارسال ایمیل تبلیغاتی (ایمیل مارکتینگ)
• تبلیغات در شبکه های اجتماعی
• استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل(Adwords)
• تبلیغات محیطی مانند پخش تراکت . …
• تبلیغات در رسانه‌ها مانند رادیو، تلوزیون و مطبوعات
• برگزاری مسابقات آنلاین
• بازاریابی مستقیم
• و…
هرکدام از این روش‌ها می‌تواند کاربران بسیاری را وارد وب‌سایت شما کرده و به‌طور مستقیم باعث افزایش فروش محصولات/خدمات شما شوند.

 

اما چرا SEO بهترین راه است؟

اگر به روش های ذکر شده در بالا توجه کنید ، متوجه می شوید که این روش ها

فقط تا حدی پاسخگوی هزینه نسبتاً بالایی هستند.

یعنی تا زمانی که آگهی ادامه یابد ، فروش ادامه خواهد یافت و با قطع شدن تبلیغات ، فروش کاهش می یابد.

شما زمان زیادی را صرف کار در وب سایت خود می کنید و در عوض ،

پس از رسیدن به کلید واژه های برتر برای تجارت خود ، می توانید با

خیال راحت محصولات / خدمات خود را بفروشید.

یکی دیگر از مزیت های سئو این است که از سایر روش های تبلیغاتی کارآمد تر است.

زیرا بازدید کنندگان از طریق Google به وب سایت شما می آیند و عبارت مورد نیاز خود

را جستجو می کنند و فرصت خرید در این حالت بسیار بیشتر از سایر روش های تبلیغاتی است.

آیا SEO برای همه شرکت ها مناسب است؟

اگر با تعریف سئو و تأثیر آن در افزایش ترافیک وب سایت آشنا هستید

او قطعاً می داند که چگونه می تواند دو برابر فروش این تجارت را افزایش دهد.

فرقی نمی کند کجا کار کنید.

با رسیدن به رتبه های برتر گوگل در کلمات کلیدی مربوط به شغل خود ، در معرض هزاران کاربر

قرار می گیرید که به محصولات /

خدمات شما نیاز دارند و می توانند مشتری منظم کسب و کار شما شوند.

آیا رسیدن به رتبه اول کافی است؟

مشکلی که در بسیاری از کلاسها و کارگاههای آموزشی با آن روبرو هستم این است

که همه شرکت کنندگان فقط به دنبال رسیدن به اجلاس گوگل هستند و

هیچ برنامه ای برای جلسه بعدی ندارند.

در حالی که بخش مهمی از روند رشد فروش سئو زمانی است که کاربر وارد وب سایت شما می شود.

تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد

افزایش درآمد به طور غیرمستقیم به سئو مربوط می شود.

این بدان معنی است که هیچ کس فقط به این دلیل که وب سایت شما

در گوگل رتبه اول را می پردازد به شما پرداخت نمی کند.

اما اگر رتبه اول را در کلمات کلیدی Google مربوط به شغل خود داشته باشید ،

بسیاری از بازدید کنندگان به وب سایت شما خواهند آمد که می توانند

خریداران محصولات خدمات شما شوند و سود شما را افزایش دهند.

پس از مدتی و تلاش ، وب سایت شما ممکن است برای اولین بار در رقابتی ترین کلمات

کلیدی مربوط به شغل شما در گوگل قرار بگیرد و بسیاری از بازدید

کنندگان از این طریق وارد وب سایت شما شوند.

اگر محصولات خدمات خوبی در وب سایت شما وجود نداشته باشد ،

کاربر قطعاً خریدی انجام نمی دهد و در نتیجه ، هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد.

بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید و برنامه

مفصلی برای فروش محصولات به کاربران در وب سایت خود داشته باشید.

آیا رقبای ما از سئو نیز استفاده می کنند؟

شاید اگر چند سال پیش می خواستم به این سؤال پاسخ دهم ،

با اطمینان می گفتم که تعداد کمی از شرکتها در ایران وجود دارند که برنامه ریزی

برای افزایش فروش از طریق وب سایت داشته اند ، اما اکنون اوضاع کاملاً متفاوت است.

در بسیاری از شرکت ها ، رقبا برای جذب کاربران اینترنتی برنامه ریزی و هزینه می کنند.

البته توجه به این نکته ضروری است که در برخی از شرکت ها

هنوز رقبای زیادی وجود دارد و با کمی تلاش می توانید در کلمات کلیدی

مرتبط با این تجارت رتبه اول را بدست آورید.

در مورد رقابت خود بیاموزید و در حرفه خود با این رقابت آشنا شوید.

فقط Google را برای کلمات کلیدی مرتبط با شغل خود جستجو کنید و نتایج را در وب سایتهای صفحه اول بررسی کنید.

چگونه رقبای خود را شکست دهیم؟

هدف ما این است که بتوانیم در کلمات کلیدی مرتبط با مشاغل خود به صدر Google برسیم.

برای این کار ، باید شروع به بهبود سایت خود کنیم.

تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد

ما در آینده دو راه حل داریم.

و بیایید سایت خود را شروع کرده و SEO کنیم.

2. بیایید سئو سایت خود را به یک شخص یا شرکت تحویل دهیم.

خبر خوب این است که فرقی نمی کند از راه حل اول یا دوم استفاده کنید.

هدف این مقاله آموزش سئو و بهبود سایت است.

اما این تمام داستان نیست !!

برای کسب درآمد بیشتر به سئو بروید؟

همانطور که می دانید بازاریابی یک علم گسترده است و یکی از زیر شاخه های آن بازاریابی اینترنتی است.

همیشه ابزارهای مختلفی مانند فضاها ، کارت ویزیت ها ، بنرها ، ایمیل و غیره برای

بازاریابی وجود دارد که با گذشت زمان قابل تغییر نیستند.

یکی از سوالات متداول در مورد مشتریان در جلسات مشاوره ، ابزار بازاریابی مناسب برای تجارت ما است؟

پاسخ من همیشه سرمایه گذاری فقط در یک ابزار بازاریابی عاقلانه نیست.

بهتر است بسته به نوع تجارت خود از ابزارهای مختلف بازاریابی استفاده کنیم.

قانون طلایی این است که شما باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید.

اطمینان حاصل کنید که آنها دقت کنند که کدام ابزارهای بازاریابی برای شما

مناسب تر است و کدام ابزار بازاریابی برای آنها جذاب تر است.

به عنوان مثال ، اگر شما در بخش لوازم خودرو فعالیت دارید ، مطمئناً تبلیغات در مجلات

نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و در عوض ، قرار دادن بنر در مغازه های تعمیر

خودرو و پمپ بنزین ها می تواند بهترین بازده برای تجارت شما باشد.

تاثیر سئو بر کسب و کار و درآمد

و حرف آخر 

اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج  به یک تبلیغ  عالی برای کاره خوددارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

وب طلایی

چاپیرو

نت اسمارت سیتی

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x