رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

 

 

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

عبارت تجربه ی کاربری در طراحی وب سایت در واقعیت به کیفیت تجربه ی مخاطبان

در استعمال از ساخت سایت و چگونگی احساس آن‌ها در تعامل با تارنما را ذکر می نماید

شاید بتوان این فاکتور را میزان عملکرد و اثرگذاری ساخت سایت معرفی کرد که هرچه قدر

این عامل بیشتر باشد در معنای تعامل بیشتر مخاطب با ساخت سایت میباشد بایستی

بدین نکته اعتنا داشته باشید یوایکس فقط به یک عامل متکی وجود ندارد و مجموعه ای

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت
رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

از دست اندرکاران بر روی آن اثرگذار میباشد.

ساخت سایت
تفاوت های یوایکس و یوآی

کلمه و واژه ی User interfaceیا به عبارتی یوآی (UI) به معنای صورت ظاهری محصول میباشد

در صورت و رنگ در ساخت وب سایت، بعد ها صفحه ها و تمامی پارامترهای بصری گزینش کننده ی

معیار یوآی میباشند البته تجربه ی کاربری یا این که چیزی که اصطلاحا آن را یوایکس می نامیم

چیزی بالاتر جلوه های بصری میباشد ممکن میباشد صفحه های شما به زیبایی پباده سازی

گردیده باشند اما یوزرها به راحتی قوی به شناسایی قسمت های متفاوت در طراحی وب سایت

نباشند و به راحتی قادر نباشند فرم ها را کامل شدن و ارسال نمایند در این صورت ساخت سایت

از میزان یوآی بالا و سطح ذیل یوایکس برخوردار‌است به دلیل آنکه دراین‌صورت مخاطب نتوانسته

به راحتی با طراحی وب سایت تعامل داشته باشد

اعتنا بدین نکته ضروری میباشد که یوآی درساخت سایت به سلیقه ی طراح

بستگی داراست در حالی که یوایکس و تجربه ی کاربری به

دانش و ذوق و سلیقه ی یوزرها مربوط میگردد.

طراحی وب سایت
هدف یوایکس و بهینه سازی

تجربه ی کاربری در ساخت سایت و بهینه سازی وب سایت و seo دو شریک اساسی

در طراحی وب محسوب می‌شوند که هدف ها مشترک متعددی دارا‌هستند در‌این‌صورت

seo کاران تمرکز ویژه ی خویش را بر موتورهای جستجو و متخصصان حوزه ی بهینه سازی

تمرکز خویش را بر روی یوزرها قرار میدهند

به‌دنبال به تعدادی از هدف ها مشترک seo و یوایکس اشاره می‌کنیم :

فرض فرمایید گشت و گذار مخاطب در وبسایت شما به پایان رسیده میباشد در‌این‌صورت

وی به راحتی بایستی تشخیص بدهد که در کدام قسمت ساخت سایت شما جای‌دارد

درصورتی که ساختار در طراحی وب شما مطلوب باشد استفاده کننده به راحتی به صفحه ها

متفاوت هدایت می‌شود و یا این که ازآن بیرون میشود در غیر این صورت واحد سنجش

Bounce Rate در طراحی وب سایت زیاد می‌شود.

گزینه دیگری که در این مورد می شود

به آن اشاره نمود سرعت بارگزاری صفحه ها در ساخت سایت میباشد

گوگل هم مثل یوزرها صفحه های که بازه بارگذاری آن‌ها بیشتر از 5 ثانیه ارتفاع بکشد

را دوست ندارد و تمایل ربات های کاوش در به اکران درآوردن این صفحه های در نتیجه ها گوگل کاهش می‌یابد.

اعتنا تحت عنوان صفحه در طراحی وب سبب با صرفه شدن محتوا در طراحی وب برای

موتورهای جستجو میگردد بدین ترتیب ربات های موتورهای جستجو قضیه محتوا را بهتر تشخیص می‌دهند

و آن را در نتایج گوگل اکران می‌دهند.

استفاده از لینک های خارجی علاوه بر این که به سئوی بهتر کمک می نماید بها محتوای شما‌را بیشتر نمایان

خواهد کرد و علاوه بر این میتوانید داده ها ریشه ای و کاملتر برای یوزرها آماده نمایید.

اعتنا به تولید محتوای کیفیت عالی در طراحی وب سایت سبب لینک و پیوند عمیق شما با کاربرانتان

گردد و علاوه بر ارتقاء پیوند دهی در طراحی وب سایت به ماندگاری بیشتر استفاده کننده کمک خواهد کرد

و این موجب افزایش رتبه در ساخت سایت گردد.

اینکه طراحی وب سایت برخورد گرا داشته باشید کمک می نماید تا علاوه بر به کارگیری از گروه بزرگ

اشخاصی که از از این روش به تارنما شما وارد میگردند، الزام اصلی گوگل در طراحی وب را رعایت نموده اید.

 

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

 

و حرف آخر 

اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج  به یک تبلیغ  عالی برای کار خود دارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

وب طلایی

چاپیرو

نت اسمارت سیتی

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x