ریپورتاژ آگهی چیست؟قسمت دوم
1- به کار بردن تیترهای جذاب
یک گزارش تبلیغ خوب علاوه بر متن اصلی باید حاوی 130 تا 170 کلمه باشد
و کلمه کلیدی باید در عنوان مقاله استفاده شده باشد.
داشتن یک عنوان جذاب و زیبا ، کاربران زیادی را برای خواندن اخبار شما جذب می کند.
بنابراین سعی کنید موضوعات جالب و مرتبط با موضوع خود را انتخاب و لیست کنید.
در صورت لزوم ، چند عنوان در یک موضوع بنویسید و کم و بیش برای رسیدن به عنوان نهایی و مورد نظر.
اولین چیزی که توجه کاربر را به خود جلب می کند ، مانند چراغ های چشمک زن ، عناوین است.
بنابراین حتماً در انتخاب و گنجاندن آن در گزارش تبلیغ خود بسیار مراقب و وسواس باشید.
پس از انتخاب عنوان مناسب ، برای جلب توجه خواننده باید یک مقدمه یا خلاصه مناسب
با حاوی مهمترین اطلاعات در متن اصلی و موضوع تبلیغ خود بنویسید که این امر به خواندن
بقیه متن و گزارش تولد من توصیه می شود.
در ابتدای متن ، بهتر است وارد محل کار خود و همچنین تاریخ مناسب شوید.
اکنون زمان نوشتن متن اصلی برای تبلیغ شما رسیده است.
در متن اصلی ، سعی کنید هدف کلی خود را خلاصه کنید.
چند پاراگراف برای متن اصلی کافی است.
در آخر ، اطلاعات مربوط به شرکت ، آدرس و شماره تلفن و همچنین پیوند مورد نظر خود را وارد کنید.
2- تبلیغات غیر مستقیم
هنگام تهیه گزارش آگهی ، لازم به ذکر است که اخبار تهیه شده نباید به طور مستقیم با تبلیغات شما مرتبط باشند.
بهترین گزارش این است که به طور غیر مستقیم هدف تبلیغات شما را به مشتری منتقل می کند.
بنابراین من از نهایت دقت و نوشتن استفاده می کنم.
در گزارش کتبی ، سعی کنید نکات کلیدی ، آموزشی و مفید از حوزه شما را در اختیار کاربر قرار دهید.
برای تهیه مطالب ، به مخاطبان خود بیاندیشید و گزارش مورد نیاز را مطابق نیاز آنها طراحی کنید.
این باعث می شود مشتری یا کاربرانی که اخبار شما را می خوانند ،
اخبار شما را مفید بدانند و همین امر شما را در ذهن کاربر حفظ کند.
3. از کلمات کلیدی استفاده کنید
در متن گزارش تبلیغات ، سه کلمه کلیدی مهم را به وب سایت خود پیوند دهید.
یک کلمه را به صفحه اول و کلمات دیگر به صفحات داخلی پیوند دهید.
برای پیوند ، از کلمات کامل و کاملاً استفاده شده در سایت خود استفاده کنید.
ریپورتاژ آگهی چیست؟قسمت دوم
از کلمات کلیدی با دقت در متن استفاده کنید و از عبارات مناسب استفاده کنید.
توجه داشته باشید سایتی که شما برای انتشار گزارشهای تبلیغاتی استفاده
می کنید باید از اعتبار لازم برخوردار باشد و مطمئن شوید که این آگهی در سایت های
مربوط به صنعت شما منتشر شده است.
از گزارش دادن به مدت طولانی و تکراری و ارسال مطالب به موقع خودداری کنید.
4- معرفی کانال های ارتباطی
اما بعد از این نکات ، نکته ای که باید روشن شود ارتباط است.
همچنین باید روش هایی را برای ارتباط منطقی با خود در متن درج کنید.
البته با پیوندهای زیادی که در گزارش تبلیغات خود قرار می دهید ، کاربران به سمت شما
هدایت می شوند و به همه وسایل ارتباط با شما اعم از شماره تلفن ، ایمیل ،
شبکه های مجازی و غیره دسترسی خواهند داشت.
اما برای همه این موارد ، بهتر است راه های مختلفی را برای برقراری ارتباط
به روشی خاص و در بخش های مختلف مقاله درج کنید.
شما می توانید با طراحی تصاویر کوچک و زیبا در مورد راه های برقراری ارتباط
و برقراری ارتباط با خود و از جمله این تصاویر در کنار هم در مقاله خود در نوشتن
گزارش تبلیغ خود ، استعداد و خط مشی خود را ایجاد کنید.
به این ترتیب ، تعداد کاربران ، ایمیل و سایر روش های تماس در ذهن آنها خشک می شود.
5- قبل از تولید محتوای خبری ، تعدادی از گزارش های رقبا را بررسی کنید
و سعی کنید محتوای خود را از نظر موتور جستجو و بازاریابی بهبود بخشید.
6- نوشتن جالب و جذاب.
از زبان ساده استفاده کنید و از جملات و پاراگرافهای طولانی خودداری کنید.
از عناوین قوی استفاده کنید و حتماً هر تصویر را توصیف کنید.
تحقیقات نشان می دهد که حتی افرادی که مقاله نمی خوانند ، عنوان ها و نظرات عکس را می خوانند.
علاوه بر پیروی از چارچوب فوق ، کارهای دیگری نیز باید انجام شود.
به عنوان مثال ، هرگز متن گزارش آگهی خود را از سایر تبلیغات کپی نکنید.
این باعث کاهش اعتماد عمومی می شود.
سعی کنید محتوایی بنویسید که تجارت و محصول شما را از محصولات
شرکت های دیگر متمایز می کند و یک ویژگی مثبت محصول شماست.
استفاده از کلمات و اصطلاحات جذاب تا زمانی که اصل صداقت را نقض نکنید مفید است.
ریپورتاژ آگهی چیست؟قسمت دوم
مخاطبان خود را بشناسید تا بتوانید بهتر بنویسید.
متن را محکم شروع کنید و با عبارات و کلمات فعال و مؤثر شروع کنید.
از تولید محتوای خیلی کوتاه یا خیلی طولانی خودداری کنید.
حدود 500 تا 1200 کلمه بهترین روش گزارش است.
اصول اخلاقی برای گزارشهای تبلیغاتی چیست؟
مهم است که اطمینان حاصل شود که خوانندگان می توانند بین مقالات
تبلیغاتی و مقالات دیگر در ژورنال شما تفاوت قائل شوند.
این تمایز نه تنها برای پیروی از قانون بلکه در حفظ اعتبار شما نیز مهم است.
کافی است مطالب تبلیغاتی را با قلم های کوچک در بالای مقاله به خوانندگان یادآوری کنید.
تجربه به ما می آموزد که این هیچ تأثیر منفی در سودمندی گزارشگری تبلیغات ندارد.
در حال حاضر ، تقریبا در تمام رسانه ها از محتوای جاسازی شده استفاده می شود.
به این ترتیب محصول یا برند تبلیغ کننده در برنامه نویسی این رسانه گنجانیده می شود.
دلیل این امر بسیار ساده است
یعنی هیچ رسانه ای بهتر از رسانه های چاپی برای گزارش داستان یا اطلاعات وجود ندارد.
استفاده از گزارشهای تبلیغاتی راهی عالی برای افزایش پشتیبانی و درآمد مشتری است.
به مشتریان کمک کنید تا داستان خود را با ارسال مطلب به مخاطبانتان منتقل کنند و
اطمینان حاصل کنند که هردو یک پایان بسیار خوشحال را تجربه کرده اید.
گزارش موثر شیرین
هنگامی که ذهن مخاطب را به خود جلب می کنید و مجذوب محتواهایی هستید
که ایجاد کرده اید ، زمان آن رسیده که محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.
در پایان گزارش آگهی ، می توانید داستانی را که ایجاد کرده اید به پایان رسانده ،
هزینه آن را بپردازید و خلاقانه راه حل مورد نیاز را ارائه دهید.
در این بخش باید به کاربر نشان دهید که چگونه به شما برسد و از خدمات خود بهره ببرد.
این می تواند راهنمایی برای خرید یک محصول ، بارگیری ،
بارگیری یک فایل یا بروشور به صورت آنلاین یا جستجوی مشاوره باشد.
اگر بتوانید مخاطبان خود را در داستان گزارش خود قرار دهید ، موفق خواهید شد.
برای شامل گزارشهای تبلیغاتی ، چه وب سایتهایی را باید انتخاب کنیم؟
وب سایتی که برای لیست کردن گزارش های آگهی انتخاب می شود بحث
برانگیز است. هدف شما از انتشار این گزارش تبلیغ چیست؟
اگر هدف اصلی شما از گزارش تبلیغات فقط افزایش رتبه Google است ،
ایده خوبی است که مقالات خود را در سایت های خبری و سرگرمی با کیفیت بالا گنجانید.
همچنین اگر هدف شما بازاریابی محصولات شماست ، ایده خوبی است که از وب سایتهایی
استفاده کنید که مقاله شما را در صفحه اصلی وب سایت خود به مدت چند ساعت
نمایش دهند تا کاربران بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.
بیشتر مشتریانی که این سؤال را از ما می پرسند ، ما سایت های خبری و سرگرمی را در اختیار آنها قرار می دهیم.
زیرا این سایت ها مانند پیراهن مشکی با هر وب سایت هستند ،
زیرا انواع مقاله در آن گنجانده شده است و انواع کاربران در این سایت ها قرار دارند.
ریپورتاژ آگهی چیست؟قسمت دوم
و حرف آخر
اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج به یک تبلیغ عالی برای کاره خوددارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊