طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

 

وب سایت های تجارت الکتر

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

ونیکی ماهیت منحصر به

فردی دارند که بازدید کنندگان را به یک کار ساده راهنمایی می کند: خرید آنلاین. یک طراح وب هنگام طراحی وب سایت تجارت الکترونیک باید اصول مختلف فروش آنلاین را در نظر بگیرد. در این مقاله سعی داریم برخی از جنبه های مهم طراحی که باید در یک وب سایت الکترونیکی داشته باشید را مرور کنیم.

وب سایت های تجارت الکترونیکی ماهیت منحصر به فردی دارند

که بازدید کنندگان را به یک کار ساده راهنمایی می کند: خرید آنلاین.

یک طراح وب هنگام طراحی وب سایت تجارت الکترونیک باید اصول مختلف فروش

آنلاین را در نظر بگیرد. در این مقاله سعی داریم برخی از جنبه های مهم طراحی که

باید در یک وب سایت الکترونیکی داشته باشید را مرور کنیم.

بسیاری از شما احتمالاً در حال تعجب هستید که چرا طراحی

وب سایت های تجارت الکترونیکی با سایر طراحی وب سایت متفاوت است.

همه آنها باید جذاب ، سازمان یافته باشند و از رنگهای مناسب برای وب سایت و غیره

استفاده کنند. غرایز شما خوب هستند. با این وجود ، نگاه دقیق تر به برخی وب سایت های

موفق تجارت الکترونیکی ، تفاوت های مفهومی آشکار در یک وب سایت موفق تجارت الکترونیکی را نشان می دهد.

وب سایت تجارت الکترونیک باید از اصول فروش خاصی پیروی کند:

• هنگام خرید آنلاین تجربه خوشایندی را در اختیار کاربر قرار دهید.

• اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کافی در مورد صاحب وب سایت و دلیل تأیید آن را ارائه می دهد.

• استفاده از وب سایت باید آسان باشد ، در غیر این صورت بازدید کننده به رقیب شما می رود.

 

اینها اصول جدیدی نیستند. همه ما این اصول را از تجربه خرید روزانه و از

هر بازار دیگری که در انتظار باز شدن در سبد ماست ، می شناسیم. چالش بزرگ

برای یک طراح وب نحوه انتقال فنون سنتی بازاریابی به دنیای مجازی اینترنت است.

ما مطمئن هستیم که همه شما متوجه شده اید که در بسیاری از سوپر مارکت ها میز نان

در دورترین نقطه از ساختمان قرار دارد ، اما هنوز هم می توانید بوی نان تازه در ورودی را بویید.

بازاریابان از حس بویایی ما استفاده می کنند تا ما را وارد فروشگاه کنند. جایی

که با انواع محصولات وسوسه انگیز روبرو هستیم ،

همانطور که به سمت برداشتن نان نان حرکت می کنیم.

 

چگونه می توان مسیر تخیلی را در صفحه وب ترسیم کرد؟ راه هدایت

یک بازدید کننده برای انجام کارهایی که شما می خواهید انجام دهید ،

خرید آنلاین است. برخلاف سوپر مارکت ها ، وب سایت ما بو ندارد. در یک وب سایت ،

فاصله از یک نقطه به نقطه دیگر تقریباً یکسان است ، بنابراین خروج همیشه در آنجا است.

در یک وب سایت می توانید “قفسه” سفارش دهید که به بهترین نحو بازدید

کننده را به بسیاری از محصولات شما هدایت می کند ، اما همیشه گزینه پیدا کردن

یک مسیر کوتاه به سایر صفحات وب در سایت وجود دارد. شما بیرون می روید

همانطور که مشاهده می کنید ، اگرچه قرار دادن محصولات خود در وب سایت آسانتر

از اجاره و افتتاح یک سوپر مارکت است ، اما بازهم فروش محصولات شما در یک وب سایت دشوار است.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خوب ، بازدید کننده را به یک یا دو کلیک به

صفحه سوق می دهد. بعضی اوقات طراحان وب از تکنیک هایی استفاده می کنند

که در وب سایت های تجارت الکترونیکی مشاهده نشده است.

در مورد فروشگاه های آنلاین چطور؟

فروشگاه های آنلاین باید بیش از یک محصول را مدیریت کنند.

البته تعداد زیادی از محصولات پیچیدگی وب سایت را افزایش می دهند.

وب سایت های تجارت الکترونیک پیچیده از انواع مختلف فن آوری های شخصی

برای تعیین بهترین انتخاب محصول برای کاربر استفاده می کنند. فن آوری های شخصی سازی

بخش مهمی از وب سایت های پیشرفته تجارت الکترونیکی است ، اما این فراتر از محدوده

این مقاله است. هوش یک فناوری شخصی سازی وب سایت تأثیر چشمگیری در طراحی آن دارد.

اولین کاربر این فناوری amazon.com بود ، که تصمیم گرفت کتابهای مشتری خود را به

بازدید کنندگان ارائه دهد ، براساس آن سفارشات قبلی مشتری با آماری که از همه

بازدید کنندگان جمع کرده بود برای پیش بینی اینکه فرد کیست ، ترکیب شده است.

. آنچه او در یک کتاب خاص جستجو می کند ممکن است او را نیز مورد علاقه قرار دهد.

امروز هدف پیش بینی آنچه در اولین بازدیدشان به بازدید کنندگان ارائه می شود است.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی همچنین مربوط به چیدمان است. یک جنبه مهم این است که نگاه کاربر در اولین دسترسی به صفحه وب مشاهده می کند. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که نیمه چپ بیشترین توجه را به خود جلب می کند ، به دنبال آن وسط صفحه. با استفاده از این تکنیک ها ، طراحان وب تلاش می کنند “درست” را به چشم کاربر بیابند ، دقیقاً مانند یک سوپر مارکت. یک طراح وب تجارت الکترونیک می داند چگونه یک وب سایت را برای پاسخگویی به نیازهای خود طراحی کند. .

اگر می خواهید یک وب سایت تجارت الکترونیک را راه اندازی کنید و یا صاحب آن باشید ، حتما اصول طراحی وب را برای فروش آنلاین درک کنید. با طراح وب مشورت کنید ، ترجیحاً فردی با تجربه در زمینه طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی باشد.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

و حرف آخر 

اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج  به یک تبلیغ  عالی برای کاره خوددارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

وب طلایی

چاپیرو

نت اسمارت سیتی

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x