نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های آنلاین ویژگی های خاص خود را دارند که به گونه ای طراحی شده اند

که کاربران فقط می توانند یک کار را انجام دهند – خرید آنلاین یا آفلاین. یک طراح وب که می خواهد

این وب سایت ها را طراحی کند ، باید انواع معیارهای فروش آنلاین را در نظر بگیرد. در این مقاله ،

سعی داریم نگاهی گذرا به برخی از جنبه های مهم طراحی فروشگاه اینترنتی بپردازیم.

بسیاری از شما ممکن است این سؤال را مطرح کرده باشید که چرا طراحی وب سایت که

یک فروشگاه اینترنتی است با سایر وب سایت ها تفاوت دارد. این سایت ها باید جذاب ،

سازمان یافته و منسجم باشند و از رنگ های مناسب متناسب با روحیه سایت استفاده کنند.

نگاه دقیق تر به فروشگاه های آنلاین موفق تفاوت بین فروشگاه های آنلاین موفق را آشکار می کند.

فروشگاه آنلاین باید از اصول فروش خاصی پیروی کند:

1. هنگام خرید آنلاین حال و هوای مطلوبی را به کاربران بدهید

2. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما اطلاعات کافی درمورد مالکیت سایت و چرا سایت و صاحبان آن را قابل

اعتماد ارائه می دهد.

3. سایت باید برای همه آسان باشد. اگر اینگونه نباشد ، خریداران به رقبای شما روی خواهند آورد.

این اصول جدید نیستند. همه ما از طریق تجربیات روزانه خود در فروشگاه ها ،

فروشگاه ها و مراکز خریدی که مشتریان منتظر افتتاح آنها هستند با این اصول آشنا هستیم.

مشکل اصلی برای یک طراح وب نحوه اجرای این روش های فروش متداول در یک وب سایت ، فروشگاه آنلاین

و دنیای مجازی به نام اینترنت است.

من مطمئن هستم که همه شما متوجه شده اید که بیشتر مغازه های شیرینی فروشی در قسمت

دور از شیرینی فروشی قرار دارند ، اما بوی شیرینی های تازه هنوز بر روی درب جلو می ماند (حتی گاهی اوقات

از شیارها برای پخش بوی شیرینی در خارج استفاده می کنند). آنها این کار را با هدف انجام می دهند.

فروشندگان از حس بو استفاده می کنند تا مردم را به فروشگاه های خود جلب کند ، جایی که انواع کالاها

و وسوسه های وسوسه انگیز وجود دارد – مانند شیرینی.

مسیر پیش فرض در وب سایت شما

این مسیر پیش فرض چیست و چگونه می توان این مسیر را در وب سایت شما ترسیم کرد؟

یک مسیر راهی است که شما می توانید یک بازدید کننده را به فرآیندی که می خواهید

بازدید کنندگان خود را انجام دهند هدایت می کند … یعنی خرید آنلاین و آفلاین. مثلاً برخلاف شیرینی ،

سایت ما بو ندارد. در وب سایت ها ، فاصله بین یک نقطه با هر جای دیگر همیشه یکسان است و

در نتیجه ، بر خلاف فروش شیرینی ، نتیجه همیشه در دسترس است.

در یک وب سایت می توانید هر زمان که فکر می کنید مناسب است کالا را به مشتریان خود

نمایش دهید ، اما این کار می تواند بصورت گام به گام و بی سر و صدا انجام شود تا مشتری را

بیشتر تحریک کند (دقیقاً مثل بوی شیرینی در شیرینی فروشی).

همانطور که مشاهده می کنید ، قرار دادن کالاها در فروشگاه اینترنتی بسیار راحت تر

از اجاره یک مکان ، افتتاح سوپرمارکت و قرار دادن کالا است. با این حال ، فروش آنلاین دشوارتر از دنیای واقعی است.

فروشگاه اینترنتی خوب طراحی شده در نهایت با یک یا دو کلیک مشتریان را به سمت صفحه سمت

راست هدایت می کند. برخی از طراحان وب سایت از روشهایی استفاده می کنند که هرگز

در طراحی سایت های غیر فروشگاهی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

 

فروش آنلاین فروشگاه های آنلاین نیست

همه حداقل یکبار وب سایت ها را بر اساس متن یا نامه مشاهده کردند. در صفحات

این وب سایت ها ، لینک هایی به فرم درخواست فقط مشاهده می شود. این سایت ها

که فقط به یک نامه و پیوند سفارش متکی هستند ، محبوب ترین نوع فروشگاه های

آنلاین نیستند زیرا آنها فقط فقط یک محصول را می فروشند. این روش به طراحان وب اجازه می دهد

با کلیک بر روی لینک ، مزیت کلیک بر روی یک لینک را نشان دهند. نمایش ویژگی های

مختلف محصول به مشتریان ، تنها روش هوشمندانه برای افزایش شانس مشتریان است

که بر روی دکمه سفارش محصول ، هرچند به صورت خط ، کلیک کنند.

اگر مشتری از خرید یک مرحله ای قانع نشده باشد ، می تواند نظرات دیگر مشتریان

درباره این محصول را در وب سایت مطالعه و مطالعه کند. باور کنید یا نه ،

وب سایت های یک مقاله هنوز هم فروش خوبی دارند.

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین باید بیش از یک محصول را ارائه دهد. البته افزایش تعداد محصولات ،

پیچیدگی سایت را افزایش می دهد. فروشگاه های آنلاین مجتمع از روشهای مختلفی

برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود استفاده می کنند. محصولات انتخاب شده برای

هر مشتری متفاوت است و به اصطلاح فروشگاهی برای هر مشتری اختصاص می یابد. روش های خصوصی

سازی بیشترین بخش فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهند.

نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

با این حال ، این فراتر از حد این مقاله است. نبوغ روش های انتخاب شده

برای خصوصی سازی یک فروشگاه اینترنتی تأثیر عمده ای در طراحی آن دارد.

Amazon.com اولین سازمانی بود که از این روش استفاده کرد ، و آن را براساس

سفارشات بازدید کنندگان قبلی و مجموعه ای از آمار در مورد علاقه بازدید کنندگان

از سایر کتابها منتشر کرد و اینکه چقدر طول کشید تا مقدمه کتابهای مورد علاقه

کتاب را بخواند. او آن را پیش چشم خود گذاشت. هدف امروز پیش بینی آنچه

در اولین بازدید به مشتریان و بازدید کنندگان خود ارائه می دهیم است.

فروش آنلاین فروشگاه های آنلاین نیست

هر کس حداقل یکبار بر اساس متن یا نامه ، وب سایت ها

را مشاهده می کرد. در صفحات این وب سایتها ، فقط پیوندهایی به فرم

درخواست وجود دارد. این سایت ها که فقط به یک حرف و لینک سفارش تکیه می کنند ،

جزو محبوب ترین انواع فروشگاه های آنلاین نیستند زیرا آنها فقط یک

محصول را می فروشند. این روش به طراحان وب اجازه می دهد با کلیک بر روی لینک ،

مزیت کلیک بر روی یک لینک را نشان دهند. نمایش ویژگی های

مختلف محصول به مشتریان ، تنها روش هوشمندانه برای افزایش شانس

مشتری برای کلیک بر روی دکمه سفارش محصول است ، البته به صورت خطی.

اگر مشتری از خرید یک مرحله ای رضایت نداشته باشد ، می تواند

نظرات مشتری دیگر در مورد این محصول را در وب سایت بخواند. باور کنید یا نه ،

سایت های مقاله هنوز هم فروش خوبی دارند.

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین باید بیش از یک محصول را ارائه دهد. البته افزایش

تعداد محصولات ، پیچیدگی سایت را افزایش می دهد. فروشگاه های آنلاین

پیچیده از روش های مختلفی برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود استفاده می کنند.

محصولات انتخاب شده برای هر مشتری متفاوت است و به اصطلاح فروشگاهی

به هر مشتری اختصاص می یابد. روش های خصوصی سازی بیشترین

بخش فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهند.

با این حال ، این فراتر از حد این مقاله است. نبوغ روش هایی

که برای خصوصی سازی یک فروشگاه اینترنتی انتخاب شده است ،

تأثیر عمده ای در طراحی آن دارد. Amazon.com اولین سازمانی بود که از این

روش استفاده کرد و آن را بر اساس سفارشات بازدید کنندگان قبلی

و مجموعه ای از آماری در مورد علاقه بازدید کنندگان به کتاب های دیگر منتشر

کرد و اینکه چقدر طول کشید تا مقدمه ای برای کتاب های مورد علاقه خود

را بخواند. او آن را پیش چشم خود گذاشت. هدف امروز پیش بینی آنچه در اولین

بازدید به مشتریان و بازدید کنندگان خود خواهیم کرد.

 

نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

و حرف آخر 

اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج  به یک تبلیغ  عالی برای کاره خوددارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

وب طلایی

چاپیرو

نت اسمارت سیتی

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x