چه ارتباطی میان طراحی وب سایت خوب و بهینه سازی موتور جستجو (سئو) وجود دارد؟

چه ارتباطی میان طراحی وب سایت خوب و بهینه سازی موتور جستجو (سئو) وجود دارد؟

چه ارتباطی میان طراحی وب سایت خوب و بهینه سازی موتور جستجو (سئو) وجود دارد؟

چه ارتباطی میان طراحی وب سایت خوب و بهینه سازی موتور جستجو (سئو) وجود دارد؟
چه ارتباطی میان طراحی وب سایت خوب و بهینه سازی موتور جستجو (سئو) وجود دارد؟

شاید از شما سؤال شود که آیا طراحی وب و SEO مرتبط هستند یا خیر.

یا چه ارتباطی بین طراحی وب سایت خوب و بهینه سازی موتور جستجو (یا سئو) وجود دارد؟

بهینه سازی موتور جستجو وظیفه بهبود رتبه موتور جستجوگر وب سایت را دارد و به

وب سایت اجازه می دهد تا ترافیک بیشتری ایجاد کند و مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. پس از ایجاد ترافیک ، SEO وظیفه طراحی وب سایت های تعاملی را برای جلب توجه بازدید کنندگان دارد. وقتی در مورد ارتباط بین طراحی وب سایت و سئو فکر می کنید ، همه چیز ساده به نظر می رسد.

وب سایت هایی وجود دارند که بسیار عالی به نظر می رسند ، اما معمولاً زمان کمی برای بهینه سازی صفحات آنها وجود دارد. از طرف دیگر ، صفحات بهینه سازی شده و بسیار متناسب با موتورهای جستجو غالباً فاقد طراحی کاربر پسند هستند و تجربه کاربری خوبی را ارائه نمی دهند. این ثابت می کند که طراحی وب و سئو به هم پیوسته هستند زیرا بدون طراحی وب خوب ، SEO نمی تواند به پتانسیل کامل خود برسد. بنابراین ترکیب کاملی از این دو ، افراد بیشتری را به بازدید از سایت شما جذب می کند. ویژگی های طراحی و عناصر کوچک سایت می توانند تأثیر بسزایی در SERP های شما داشته باشند.

در اینجا مهمترین مواردی که باید هنگام طراحی وب سایت و سئو خود در ذهن داشته باشید ذکر شده است:

ساختار وب سایت

اولین چیزی که موتورهای جستجو بررسی می کنند ساختار وب سایت است. به همین دلیل ساخت یک وب سایت در ابتدا و رها کردن سئو تا بعد اشتباه بزرگی است. ساخت یک سایت ساده که توسط گوگل شناخته شده باشد و فاقد صفحات بی ارتباط و URL های بی فایده باشد بسیار مهم است.

ساختار URL کارآمد

ساختار URL کارآمد

برای جلب توجه Google به سایت خود ، باید صفحات وب سایت خود را در Google

طراحی و بهینه کنید. به همین دلیل استفاده از ساختارهای URL کارآمد مهم است.

یک URL خوب و کارآمد به جای اعداد و نمادها شامل کلمات کلیدی است ،

زیرا استفاده از اعداد و نمادها هیچ اطلاعات دقیقی را در اختیار گوگل قرار نمی دهد.

طراحی وب سایت تعاملی

امروزه بسیاری از مردم در سراسر جهان از دستگاه هایی به غیر از رایانه های رومیزی

یا لپ تاپ برای مرور اینترنت استفاده می کنند. سایت شما باید در هر دستگاهی

(لپ تاپ ، رایانه لوحی ، تلفن هوشمند و غیره) به وضوح قابل مشاهده باشد.

اگر سایت شما با دستگاه مورد استفاده تعامل مؤثر نداشته باشد ، این می تواند باعث

مشکلات بینایی و فنی شود که بر رتبه سایت شما تأثیر منفی می گذارد.

طراحی وب سایت تعاملی

کپی و لینک های داخلی

کاربران غالبا به طراحی وب و چیدمان عناصر بصری در یک صفحه اهمیت می دهند اما باید روی محتوا نیز کار شود. مسئله کپی رایتینگ یکی از موضوعات مهم برای هر وب سایتی است چونکه نه تنها کاربر بلکه موتورهای جستجو باید بدانند که وب سایت شما در مورد چیست. وب سایت خود را با شعارهای تبلیغاتی و بازاریابی و یا کلمات کلیدی پر نکنید چونکه گوگل متن مفید و کاربردی را در اولویت قرار می دهد. ساختار لینک های داخلی نیز یکی دیگر از موضوعات مهمی است که باید به آن بپردازید اما باز هم باید لینک های ایجاد شده با هم مرتبط باشند.

کپی ها و پیوندهای داخلی

کاربران غالباً به طراحی وب و چیدمان تصاویر در یک صفحه اهمیت می دهند ، اما محتوا نیز باید روی آن کار شود. حق چاپ برای هر وب سایت مسئله مهمی است زیرا نه تنها کاربر بلکه موتورهای جستجو باید بدانند وب سایت شما در مورد چیست. وب سایت خود را با کلمات کلیدی یا کلید واژه های تبلیغاتی و بازاریابی پر نکنید ، زیرا Google متن مفید و مفیدی را در اولویت قرار داده است. موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه کنید ساختار پیوند داخلی است ، اما پیوندهایی که ایجاد می کنید باید همچنان مرتبط باشند.

بهینه سازی عکس و تصاویر در طراحی وب و سئو
کیفیت عکس ها و تصاویری که در وب سایت خود استفاده می کنید به افزایش رتبه سایت شما و بهبود سئوی سایت شما کمک می کند. تمام عکس هایی که از وب سایت خود استفاده می کنید حداقل اندازه را برای کدگذاری با برچسب های مناسب داشته باشید. بنابراین فشرده سازی تصاویر تا حد امکان ضروری است. هر عکسی که برای بارگیری حداکثر 3 ثانیه طول بکشد مناسب است و هر تصویری که بارگذاری بیشتری طول بکشد باعث می شود بازدید کنندگان سایت شما را گم کنند.

یک استراتژی استفاده از کلمات کلیدی داشته باشید
بسیاری از افراد صفحه اصلی یا صفحه اصلی خود را محلی برای قرار دادن کلمات کلیدی می دانند. کلمات کلیدی باید در درجه اول به عنوان بخشی از مطالب شما ظاهر شوند. به همین دلیل تولید محتوا (خصوصاً در پست های وبلاگ) از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از شرکت های سئو از این تاکتیک استفاده می کنند. بسیاری از مکان های دیگر در وب سایت شما وجود دارد که می توانید کلمات کلیدی را وارد کنید ، به عنوان مثال:

برچسب عنوان
عناوین بی نظیر
توضیحات متا
کلمه کلیدی متا
پیمایش
عنوان پیوندها
پیوندهای پاورقی یا پاورقی
آدرس اینترنتی اینترنتی
نام پرونده
پیوندهای داخلی
نام پوشه

در هنگام طراحی وب و سئو به یاد داشته باشید که ربات های جستجو یا اسپادرها تمام متن وب سایت از جمله کدها را جستجو می کنند.

محتوای وب سایت

شاید از تعجب یاد بگیرید که دلیل اصلی بازدید مردم از وب سایت شما ،

محتوای شماست. با این حال ، جالب است بدانید که محتوا چیست

Domain name – نام دامنه بخشی از ساختار و محتوای سایت شماست.

اگر نام دامنه به خوبی انتخاب شود ، نام دامنه را می توان در دو یا سه کلمه

خلاصه کرد. پسوند همچنین بخشی از نام دامنه است که باید به درستی انتخاب شود.

شما باید یک نام دامنه به یاد ماندنی را انتخاب کنید که نشان دهنده تجارت شما باشد.

صفحات – انواع مختلف صفحه وجود دارد ، مانند صفحه فرود ، صفحه اصلی ، درباره ما ، تماس با ما ، سوالات متداول ، دسته ها و برچسب های وبلاگ ، پست های وبلاگ ، صفحه جزئیات محصول ، دسته بندی محصولات. همه صفحات باید برای SEO بهینه شوند. صفحه اصلی باید بازدید کنندگان را به صفحات محصول هدایت کند اما هیچ یک از محصولات را به نمایش نگذارد. صفحه About Us فرصتی عالی برای اثبات هویت تجاری شما فراهم می کند و می تواند شما را از مشاغل دیگر جدا کند. هر کلمه مربوط به یک تجارت ، یک شرکت ، یک آژانس ، یک کسب و کار ، یک دفتر یا انواع مشابه این کلمات کلیدی برای صفحه ای ایجاد می شود که نگران کننده ما باشد.

در صفحه Contact Us ، شما واقعاً نحوه ارتباط بازدید کننده با شما را توضیح می دهید. کاربران می خواهند درباره شما و چه استان یا شهر دیگری زندگی کنند. در این بخش می توانید از نقشه ها و عکس ها استفاده کرده و صفحه خود را بهینه کنید.

طبقه بندی محصولات باعث می شود کاربر بتواند آنچه را که به دنبالش است پیدا کند. نکته مهم این است که آنها می توانند محصولات مرتبط را مشاهده کنند. بنابراین مشخص است که طبقه بندی باید اعمال شود و مورد توجه قرار گیرد. در صفحه جزئیات محصول باید از توضیحات و عکس های کوتاه و روشن از محصولات با کیفیت استفاده شود و مزایا ، ویژگی ها و مشخصات محصول را باید نشان داد.

مقالات وبلاگ می توانند حاوی اطلاعات زیادی باشند ،

اما گذر از آنها یک به

یک می تواند وقت گیر و خسته کننده باشد. افراد آشنا با سئو و اصول طراحی

وب سایت از این صفحات استفاده می کنند و از یک جعبه جستجو و برچسب ها

استفاده می کنند که با محتوای وبلاگ مطابقت دارد. با توجه به اهمیت روزافزون سئو ،

مقالات وبلاگ بیشترین درصد مطالب شما را نشان می دهند. برای اطلاعات بیشتر ،

توصیه می کنیم مقاله لیست جستجوگرهای SEO 2019 را مطالعه کنید.

ویژگی های یک طراحی وب خوب

ویژگی های یک طراحی وب خوب

بنابراین یک وب سایت خوب باید دارای ویژگی های مهم زیر باشد:

ساختار پرونده
کدگذاری ساده
چه زمانی صفحات مناسب را بارگیری کنید
تولید URL مناسب
ساختار پیوند داخلی
برای نتیجه گیری می توان گفت که SEO معمولاً برای جذب بازدید کنندگان به وب سایت شما استفاده می شود. پس از بازدیدکنندگان Word از وب سایت شما ، نقش اصلی SEO به پایان می رسد و نقش اصلی طراحی وب سایت آغاز می شود. بنابراین ، طراحی وب تعاملی و محتوای با کیفیت در صفحه اصلی ، بازدید کنندگان را برای مدت زمان طولانی تر درگیر می کند ، و همچنین باعث می شود بازدید کنندگان به وب سایت شما علاقه مند شوند و به صفحات دیگر وب سایت خود بروند.

به خاطر داشته باشید که طراحی وب و سئو همیشه با هم کار می کنند.

 

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x