چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول
چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

 

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

برای اینکه بفهمیم برای بهبود رتبه بندی وب سایت خود در موتورهای

جستجو و کارهایی که باید انجام دهیم چه کاری انجام داده ایم ، بهترین ابزار این است

که یک چک لیست سئو داشته باشیم و سایت را مطابق آن بررسی کنید.

در اینجا چند نکته برای شروع کار آمده است:

در صفحه سئو

سئو داخلی یا سئو داخلی فرایند بهینه سازی یک صفحه (یا هر صفحه) از

یک وب سایت است. سئو داخلی را با سایت سئو اشتباه نگیرید.

SEO برای سایت یک فعالیت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.

به عنوان مثال ، داشتن SSL یا دامنه مناسب برای بهبود سئو برای سایت شما.

از طرف دیگر ، بهینه سازی عناوین صفحه ، پیوندهای داخلی ، بهینه سازی تصویر

و غیره برای بهبود سئو برای صفحه داخلی در نظر گرفته شده است.

سئو خارج از صفحه

سئو خارجی شامل دریافت سیگنال های مثبت از خارج از وب سایت شما است.

اغلب ، بهینه سازی موتور جستجوگر خارجی نیز به عنوان ایجاد لینک گفته می شود.

پیوند صورتحساب مجموعه ای از فرآیندهای برای به دست آوردن بک لینک معتبر

از وب سایت های دیگر است و یکی از مؤثرترین عوامل در رتبه بندی وب سایت ها است.

به سوال زیر توجه کنید:

چرا در صفحه اول نتایج موتور جستجو رتبه بندی نمی شود؟

دلایل زیادی برای این امر وجود دارد ، اما نکته مهم این است که اگر به سئو توجه نکنید ،

به احتمال زیاد با یکی از بزرگترین مشکلات روبرو خواهید شد.

در حقیقت ، هنگامی که پیام خود را برای SEO بهینه می کنید ،

برای دستیابی به رتبه های بالاتر از مجموعه ای از روش های اثبات شده استفاده می کنید.

اکنون گوگل نه تنها هنگام رتبه بندی یک مقاله ، SEO داخلی را در نظر می گیرد ،

بلکه فاکتورهای زیادی مانند چراغ رسانه های اجتماعی (اشتراک ، لایک ، توییت ، دنبال کننده) ،

بک لینک ، اقتدار دامنه و موارد دیگر را نیز در نظر می گیرد. همچنین استانداردهای

بهینه سازی موتور جستجوگر خارجی را در نظر می گیرد.

توجه به این نکته مهم است که هدف ما با سئو داخلی بهبود مقاله به صورت طبیعی و به روشی هوشمندانه است.

بنابراین ، با استفاده از موتورهای جستجوگر داخلی داخلی ،

موتورهای جستجو کلمات کلیدی مورد نظر ما را تعیین می کنند و در صورت

جستجو توسط کاربران ، اطلاعات سایت ما را در اختیار کاربران قرار می دهند.

به عبارت دیگر ، SEO را نباید نادیده گرفت. قانون طلایی را به خاطر دارید؟

همانطور که وی گفت ، محتوا پادشاه است.

 

برای شروع ، من شما را تشویق می کنم ویدیویی را در پست های وبلاگ خود قرار دهید.

قرار دادن این فیلم ها نه تنها باعث افزایش تعداد رسانه ها در سایت شما

(که باعث تعامل کاربران می شود) می شود ، بلکه باعث می شود پست شما بیشتر آموزنده و غنی تر شود.

تکنیک های SEO در صفحه ، معروف به SEO موجود در سایت ،

مواردی را شامل می شود که در صورت دنبال کردن ، صفحات شما به

درستی توسط موتورهای جستجو مانند Google و غیره فهرست بندی می شوند. نمایش بیرون خواهد آمد

چک لیست داخلی SEO PAGE

لیست چک که در این مقاله ارائه می شود ، با هدف بهبود حالت جستجوگرها داخلی است.

شرایط:

• آیا Google Analytics را راه اندازی کرده اید؟

یکی از بهترین ابزارهای بررسی و تحلیل وب سایت شما ، Google Analytics است.

بنابراین این ایده خوبی است که قبل از هر چیز آن را فعال کنیم. می توانید

از gachecker.com استفاده کنید تا بررسی کنید که Google

Analytics فعال است یا نه.

• آیا شما کلمات کلیدی را شناسایی کرده اید؟

چه کلمات و عباراتی را می خواهید در بالای موتورهای جستجو قرار دهید ؟!

برای رسیدن به مسیری روشن و برنامه ریزی برای آینده بهتر ،

باید کلمات کلیدی را به خوبی تعریف و تعریف کنید.

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

این ایده خوبی است که به اصطلاحاتی فکر کنید که افراد بیشتر جستجو می کنند.

برای پیدا کردن ، از Google Trend استفاده کنید. ایده خوبی است برای انجام یک

جستجوی کلمه کلیدی Google و تعیین تعداد صفحات ایندکس شده و همچنین رقبای خود برای این کلمات کلیدی.

شاید به جای عبارتی که حاوی میلیون ها رقبا باشد ،

می توانید از عبارات دیگر استفاده کنید و به نتایج بهتر و سریع تری برسید!

• آیا کنسول جستجوی Google را برای وب سایت خود فعال کرده اید؟

ابزاری دیگر که گوگل برای کمک به ما در بهبود SEO ارائه داده است ، جستجوی کنسول است.

در جستجوی کنسول می توانید فعالیتهای بسیاری از قبیل: ارائه نقشه سایت

خود را برای سرعت بخشیدن به فهرست بندی صفحه و تازه کردن صفحات فهرست شده Google ،

شناسایی خطاهای احتمالی صفحه ، فهرست بندی دستی صفحات ، حذف صفحات فهرست بندی شده و غیره انجام دهید.

اول از همه ، اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که به Google ارسال می کنید کامل و جامع هستند.

این بدان معناست که به جای قرار دادن ده ها صفحه غیر محتوا در وب سایت خود ،

بهتر است تعداد کمتر صفحه با محتوای کامل و مفید را در وب سایت خود قرار دهید.

البته این کار را مرتبا انجام دهید و اجازه ندهید وب سایت شما پایان یابد.

 

• آیا صفحات وب شما قابل جستجو و خزیدن هستند؟

شما ممکن است اجازه ندهید که خزندگان موتور جستجو صفحات شما را جستجو یا فهرست کنند.

با این حساب ، لازم نیست صبر کنید تا صفحات شما رتبه بندی شوند.

پرونده robots.txt علاوه بر برچسب Noindex به شما امکان می دهد صفحات را از

موتورهای جستجو جستجو و نمایه سازی کنید. پس مراقب این باشید.

بهترین و سریعترین روش برای این که آیا صفحات ایندکس می شوند کپی کردن لینک

به صفحه شما و جستجوی آن در موتور جستجو است!

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

اگر صفحه پیدا شد ، همه چیز درست است. اما اگر پیدا نشد ، باید مشکل را جستجو کنید.

در مرحله اول ، اگر از برچسب Noindex در عنوان سایت استفاده کرده اید ، آن را حذف کنید.

بعضی اوقات وب سایت شما بسیار بزرگ است و ممکن است خزنده موتور جستجو

برخی صفحات را فهرست نکند. برای نمایه کردن Google وارد کنید.

می توانید از این لیست چک برای انجام سئو در صفحات وب سایت خود استفاده کنید.

این لیست چک:

1. برای هر صفحه یک کلمه کلیدی دریافت کنید

سعی کنید برای هر یک از صفحات خود یک کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی داشته باشید.

بهتر است هر صفحه را برای یک کلمه کلیدی بهینه کنید.

 

2 – عنوان صفحه

عنوان هر صفحه مهمترین مؤلفه SEO است و معمولاً کلمه کلیدی مورد نظر را در متن گنجانده است.

مشخص کردن عنوان مرتبط و شامل یک کلمه کلیدی باعث می شود کاربران در صفحه

و صفحه نتایج جستجوی Google شما بیابند.

لیست عناوین صفحه را بررسی کنید

• آیا مهمترین کلمه کلیدی در عنوان موجود در وب سایت شما در متن قرار دارد؟

• آیا در ابتدای عنوان سئو از کلید واژه استفاده کرده اید؟

• آیا عنوان مقاله SEO شما دارای 70 کاراکتر است؟

آیا عنوان محتوای شما بی نظیر است؟

فهرست فهرست صفحه

عنوان SEO برای هر مقاله یک برچسب جداگانه است که اغلب با توضیحات متا

اشتباه گرفته می شود ، تا جایی که برخی سایت ها حاوی هر دو محتوا هستند.

عنوان صفحه در برچسب عنوان و عنوان.

این آدرس فقط برای کاربران در برگه مرورگر قابل مشاهده است ، اما رباتهای Google قادر به کشف و درک آن هستند.

شما باید کلمه کلیدی مورد نظر را در متن در عنوان SEO وارد کنید و

بهتر است این کلمه کلیدی را در ابتدای 70 کاراکتر در عنوان SEO وارد کنید.

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

لازم نیست بیش از 70 کاراکتر برای SEO داشته باشید ، اما از آنجا که

در نتایج گوگل ظاهر نمی شوند ، کلمات زیر بی فایده است.

3 – اهمیت برچسب توضیحات (توضیحات متا)

عناصر بسیار مهم بهینه سازی SEO داخلی برای صفحات شما استفاده از

کلمات کلیدی و موارد مشابه و همچنین مترادف و LSI در برچسب متا می باشد.

برچسب توضیحات برای هر صفحه باید کاملاً مجزا باشد و دو صفحه

نباید برچسب توضیحات یکسانی داشته باشند.

علاوه بر این ، متن موجود در برچسب توضیحات باید به متن داخل صفحه مرتبط باشد.

در حال حاضر ، برچسب توضیحات یکی از عواملی است که احتمال کلیک و

بازدیدکنندگان به سایت شما را افزایش می دهد ، بنابراین با جذاب کردن آن ،

می توانید افرادی را که لینک شما را در SERP مشاهده می کنند تشویق کنید

تا روی آنها کلیک کنند. روی پیوند خود کلیک کنید و وارد سایت خود شوید.

چه تعداد کاراکتر باید در برچسب توضیحات درج شود مشکوک است.

در چند سال گذشته ، گوگل 150 کاراکتر ارائه کرده است.

اما اکنون پس از نوشتن این لیست چک ، Google در برخی موارد بیش از 300 کاراکتر را نمایش می دهد.

 

4 – فقط یکبار از برچسب کلیدی در برچسب H1 سایت استفاده کنید

به طور کلی ، برچسب h1 نباید بیش از یک بار در هر صفحه استفاده شود ،

و این برچسب معمولاً توسط قالب سایت شما تولید می شود و عنوان صفحه شما در داخل آن قرار می گیرد.

اما اگر الگوی شما این ویژگی را ندارد ، می توانید هنگام نوشتن توضیحات در ویرایشگر از این برچسب استفاده کنید.

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

اما از استفاده از این برچسب بیش از یک بار مراقب باشید.

برچسب های h2 و h3 در صورتی که حاوی کلید واژه شما باشد ،

بر موقعیت شما در Google نیز تأثیر می گذارد. البته تأثیر و ارزش آن به اندازه علامت H1 نیست.

چندین بار از کلمات کلیدی خود استفاده کنید و سعی کنید حداقل

300 کلمه متنی را بنویسید ، زیرا یکی از فاکتورهای مهم Google محتوای وب سایت است.

اما باید سعی کنید برای افزایش تعداد کلمات ، نوشتن متون بی ربط را شروع نکنید.

5 – محتوای صفحه

محتوای سایت باید شامل کلمات کلیدی انتخاب شده باشد.

این کلمات کلیدی شامل کلمات کلیدی هدفمند و مترادف هستند ،

و اطمینان حاصل کنید که تراکم کلمات کلیدی شما خیلی زیاد نیست.

همچنین از کلمات هدفمند هنگام استفاده برای مخاطب استفاده کنید.

مهمترین چیز این است که مخاطبان را خوشحال کنید و کیفیت متن را حفظ کنید.

لیست بررسی محتوای صفحه

آیا در بند اول مقاله شما کلمات کلیدی وجود دارد؟

• آیا تعداد دفعات استفاده از کلمات کلیدی بهینه ترین است؟

• آیا محتوای شما بیش از 500 کلمه است؟

آیا برای هر صفحه محتوای منحصر به فردی دارید؟

فهرست محتوای صفحه

توصیه می کنیم محتوای شما بین 500 تا 1000 کلمه باشد ،

زیرا موتورهای جستجو مانند متن طولانی هستند.

طول متن را تا حد ممکن افزایش دهید ، اما به خاطر داشته باشید که متن شما به جای

جستجوی مبحث سوال در یک مقاله طولانی ، دقیقاً اطلاعات مورد نیاز کاربر را در بر می گیرد.

6 – از تگ ALT در سایت استفاده کنید و فایل ها را به درستی نامگذاری کنید

وقتی یک تصویر یا رسانه جدید را در سایت خود بارگذاری می کنید ، موتورهای

جستجو قادر به درک تصاویر نخواهند بود.

درعوض ، آنها از تگ ALT و متنی که تایپ کرده اید استفاده می کنند تا درک آنها از

تصاویر را پیدا کنند و تصمیم می گیرند تصاویر را بر اساس متن خود و متن جستجوی کاربر نمایش دهند.

چک لیست سئوی داخلی سایت_قسمت اول

و حرف آخر 

اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج  به یک تبلیغ  عالی برای کاره خوددارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

وب طلایی

چاپیرو

نت اسمارت سیتی

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x