رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

 

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

عبارت تجربه ی کاربری در ساخت سایت در واقعیت به کیفیت تجربه ی مخاطبان

در به کارگیری از ساخت وب سایت و چگونگی احساس آنها در تعامل با وب سایت

را ذکر می نماید شاید بتوان این فاکتور را معیار عملکرد و اثرگذاری طراحی وب سایت

معرفی کرد که هرچه قدر این دلیل بیشتر باشد در معنای تعامل بیشتر استفاده کننده

با طراحی وب سایت میباشد می بایست به‌این نکته اعتنا داشته باشید یوایکس فقط

به یک دلیل متکی وجود ندارد و تیم ای از کارداران بر روی آن موثر میباشد.

ساخت سایت
تفاوت های یوایکس و یوآی

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت
رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

1
کلمه و واژه ی User interfaceیا به عبارتی یوآی (UI) به معنای صورت ظاهری محصول

میباشد در صورت و رنگ در ساخت سایت، بعد ها صفحه های و همگی پارامترهای بصری

انتخاب کننده ی واحد سنجش یوآی میباشند البته تجربه ی کاربری یا این که چیزی که

اصطلاحا آن را یوایکس می نامیم چیزی بالاتر جلوه های بصری میباشد ممکن میباشد

صفحه های شما به زیبایی پباده سازی گردیده باشند البته یوزرها به راحتی قوی به

شناسایی قسمت های متفاوت در ساخت سایت نباشند و به راحتی قادر نباشند

فرم ها را کامل شدن و ارسال نمایند دراین‌صورت ساخت وب سایت از میزان یوآی

بالا و سطح زیر یوایکس برخوردار‌است چرا‌که در‌این‌صورت استفاده کننده نتوانسته

به راحتی با طراحی وب تعامل داشته باشد دقت بدین نکته ضروری میباشد که

یوآی در طراحی وب سایت به سلیقه ی طراح بستگی دارااست در حالی که

یوایکس و تجربه ی کاربری به دانش و سلیقه ی یوزرها مربوط می گردد.

طراحی وب سایت
هدف یوایکس و seo

تجربه ی کاربری در ساخت وب سایت و seo وبسایت و seo دو سهیم اساسی

در ساخت سایت محسوب میشوند که هدف ها مشترک متعددی دارا هستند

در این صورت seo کاران تمرکز ویژه ی خویش را بر موتورهای کاوش و متخصصان

حوزه ی بهینه سازی تمرکز خویش را بر روی یوزرها قرار میدهند در‌پی به تعدادی

از هدف ها مشترک بهینه سازی و یوایکس اشاره میکنیم :

فرض نمایید گشت و گذار مخاطب در تارنما شما به آخر رسیده میباشد در‌این‌صورت

‌ وی به راحتی بایستی تشخیص بدهد که در کدام بخش طراحی وب سایت شما

قراردارد در شرایطی‌که ساختار در طراحی سایت شما مطلوب باشد مخاطب به

راحتی به صفحه ها گوناگون هدایت می گردد و یا این که ازآن بیرون می‌شود

در غیر این شکل میزان Bounce Rate در طراحی وب زیاد میشود.

آیتم دیگری که دراین مورد می شود به آن اشاره نمود سرعت بارگزاری صفحه های

در ساخت وب سایت میباشد گوگل هم مثل یوزرها صفحه های که دوران بارگذاری

آنان بیشتر از 5 ثانیه ارتفاع بکشد را دوست ندارد و تمایل ربات های جستجو در

به اکران درآوردن این صفحه های در حاصل گوگل کاهش می‌یابد.

اعتنا تحت عنوان صفحه در ساخت وب سایت سبب ساز با صرفه شدن محتوا

در طراحی وب سایت برای موتورهای کاوش میگردد بنابراین ربات های موتورهای

کاوش مورد محتوا را بهتر تشخیص میدهند و آن را در نتیجه ها گوگل نمایش میدهند.
به کارگیری از پیوند های خارجی علاوه بر این که به سئوی بهتر کمک می نماید

ارزش محتوای شمارا بیشتر نمایان خواهد کرد و علاوه بر این می‌توانید داده ها

ریشه ای و کاملتر برای یوزرها آماده نمایید.

اعتنا به تولید محتوای کیفیت عالی در طراحی وب سایت سبب لینک و پیوند عمیق

شما با کاربرانتان گردد و علاوه بر ارتقا لینک و پیوند دهی در ساخت سایت به ماندگاری

بیشتر مخاطب امداد خواهد کرد و این موجب ارتقاء مرتبه در ساخت سایت شود.
اینکه طراحی وب عکس العمل گرا داشته باشید امداد می نماید تا علاوه بر به کارگیری

از گروه بزرگ افرادی که از از این طرز به تارنما شما وارد میشوند، الزام اصلی گوگل

در ساخت وب سایت را رعایت نموده اید.

 

رابطه کاربری طراحی سایت با سئو سایت

 

و حرف آخر 

اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج  به یک تبلیغ  عالی برای کار خود دارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

وب طلایی

چاپیرو

نت اسمارت سیتی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *