چگونگی دسترسی کاربران به محتوا در طراحی سایت
چگونگی دسترسی کاربران به محتوا در طراحی سایت
یکی از سوالاتی که اشخاص مبتدی و تازه کار در طراحی وب از ما میپرسند این است
که آیا محتوا را به طور آزاد در دسترس استفاده کننده قرار دهند یااینکه با تولید فرم
و تثبیت داده ها مخاطب به وی اجازه ی دسترسی به محتوا را بدهند بیشتر اشخاص
هنگام ورود به وب سایت از پر کردن فرم هایی که سوال ها کنجکاوانه داراست و به
مسئله نیز دارای ربط وجود ندارد، دوری می نمایند و ولی اکثری از اینترنت مسترها نیز
معتقدند این فرم ها صرفا ساخت سایت را سنگین خواهد کرد و سبب فراری دادن
استفاده کننده شود این فرم ها تا حدود متعددی در طراحی وب های سابق مشاهده
می شود در مواردی که مخاطب اقدام به پر کردن فرم ها می نماید داده ها با ارزشی
دربارهی ذوق ی مخاطب در دست شما قرار میگیرد همینطور از این روش متوجه میشود
که آیا ما یحتاج میباشد محتوا را از حیث دسترسی محدود نمایید یا این که نه.
طراحی وب سایت
هنگامی که ما یحتاج وجود ندارد دسترسی استفاده کننده به محتوا مشروط گردد
وقتی که در طراحی وب سایت به دنبال بهبود تجربه ی کاربری یا این که ارتقا ترافیک
باشید لازم وجود ندارد دسترسی مخاطب را به محتوا مشروط نمائید همینطور میتوانید
دسترسی به مقاله ها بلاگ و همینطور پست ها را گشوده قرار دهید علاوه بر این پست ها
را شبکه های عمومی در معرض مشاهده کرد قرار دهید در صورتیکه ساخت وب سایت
فروشگاهی دارید این یک اشتباه بزرگ میباشد که صفحه های سوال ها متداول و یا این
که صفحه ی تماس با ما و یا این که برگه ی داده ها موردی را دور از دسترس استفاده کننده
قرار دهید این صفحه های می بایست بدون هیچ محدودیتی قابل رویت باشد و مخاطب به
راحتی به آنها دسترسی داشته باشد هنگامی که دسترسی مخاطب به محتوای شما
آزاد باشد، علاوه بر شفافیت این پیغام را منتقل میکنید که برای وی ارزش قائلید و با ماندگاری
بیشتر مخاطب در ساخت وب سایت، جايگاه ی بهتری از موتورهای کاوش اخذ میکنید.
ساخت سایت
هنگامی که می بایست دسترسی مخاطب را به محتوا در ساخت سایت مشروط فرمایید
تا وقتیکه اشخاص نتوانند تشخیص دهند که محتوای شما باارزش میباشد نمی توانند
ریسک پر کردن محتوا را بپذیرند بهتر میباشد به آن ها بفهمانید که قیمت محتوای شما
به حدی ست که حاضر باشند برای آن فرم پرکنند علاوه بر این قرار دادن محتوا در قالب
فیلم ها و کلیپ ها بسیار موثر میباشد دو موقعیت وجود دارااست که یوزرها را راضی
می نماید تا فرم های مرتبط با داده ها را پر نمایند یک کدام از وقتی که احساس نمایند
این داده ها را در مکان دیگر پیدا نخواهند کرد و دیگری اینکه قصد خرید آنان از پباده سازی
فروشگاه اینترنتی قطعی باشد.
طراحی وب سایت
دقت به موارد ذیل در محدود سازی محتوا میتواند مفید باشد
پیش از محدود سازی محتوا بخش قابل توجهی از آن را در اختیار استفاده کننده قرار دهید
و به اینشیوه اعتمادسازی فرمائید با این عمل در استفاده کننده علت ساخت و ساز میکنید
حتی میتواند با محدود سازی درون محتوا انجام دهید و بخش هایی از محتوا را اکران دهید
و برای اکران قسمت های مهم استفاده کننده را متقاعد به پر کردن فرم نمائید. برای
محدود کردن محتوا شایسته ترین بازه زمانی را تعیین نمائید زمانی که مخاطب درحال گفتوگو
برای اخذ کالا یا این که سرویس ها شماست بر پایه ی رغبت وی، دسترسی به محتوا را آزاد نمائید.
در حالتیکه فرم های شما به خوبی طراحی شوند به راحتی میتوانید نرخ تبدیل را در ساخت
وب سایت ارتقا دهید فهرست سوالهای خویش را کوتاه و صرفا با هدف بهبود تجربه ی کاربری
تولید نمائید و از پرسیدن سوال های کنجکاوانه دوری کنید.
یکی شایسته ترین روش ها
برای دریافت کردن داده ها از یوزرها به دست آوردن تدریجی داده ها
و متناسب با قوانینی ست که استفاده کننده در آن جایدارد. مهمترین نکته درباره با پرکردن
فرم برای محدود سازی دسترسی به محتوا در طراحی وب، حفظ از داده ها یوزرها میباشد
در صندوق ورودی آنها میباشد اطلاعاتی که خویش استفاده کننده نیاز داراست خیر داده ها
مد لحاظ خویش را در اختیارشان قرار دهید و براین اساس به ارتقای اعتماد استفاده کننده
به خویش امداد فرمائید.
چگونگی دسترسی کاربران به محتوا در طراحی سایت
و حرف آخر
اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج به یک تبلیغ عالی برای کار خود دارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊