مقالات

قصر نیلی

آدرس سایت : ghasrnili.com نوع سایت : شخصی توسعه دهنده : مهندس حسین زورمند پیاده سازی شده توسط وب طلایی

ادامه مطلب »

سلامتکده شیعه

سلامتکده شیعه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه ی مشاوره و درمان انواع بیماریها بصورت مجازی و حضوری آغاز کرده است
در این سلامتکده انواع بیماریها از جمله تمامی بیماریهای صعب العلاج و بیماریهای حرکتی با طب ایرانی اسلامی سنتی درمان میشوند.

ادامه مطلب »

موسسه تبلیغی فصل الخطاب

این سایت جهت تبلیغ و آموزش مباحث دینی پایه گذاری شده است. هدف لبیک گفتن به ندای رهبری عزیز و کمک به حوزه علمیه تحول خواه خراسان بزرگ موسسه تخصصی تبلیغ “فصل الخطاب”با تمرکز برمهارت افزایی تبلیغی طلاب آغاز به کار نموده و مهارتهای لازم برای وصول به مبلغ توانمند را درچهار بعد تدوین نموده است . یکی از مهمترین زیر ساختهای آن تربیت مبلغ مدل آموزشی است.

ادامه مطلب »

کلینیک فیزیوتراپی نویان

کلینیک فیزیوتراپی نویان با هدف پیشگیری و اصلاح و درمان آسیب های ورزشی و ارتوپدی وعصبی عضلانی وارتقا سلامت عمومی و همچنین انجام مشاوره قبل از درمان فعالیت خود را شروع کرده است.

ادامه مطلب »

تجهیزات بتن اسپیکو

اسپیکو بتن ارائه دهنده انواع قالب های فلزی، اتصالات قالب بندی، داربست، جک سقفی، دستگاه های خم و برش و خاموت زن میلگرد واتراستاپ های PVC، میان بولت های آببند، اسپیسرهای پلاستیکی و افزودنی های کمکی بتن در استان خراسان رضوی میباشد.

ادامه مطلب »

شرکت فرآوری سیلیکا

مدیران و کارشناسان این شرکت دانش و تجربه خود در صنعت فرآوری مواد معدنی و ماسه ریخته گری را در جهت بهبود خطوط فرآوری و شستشوی بهتر و خلوص هر چه بیشتر ماسه ریخته گری صرف کرده است و به لحاظ فنی و کیفی با استفاده از تجربیات خطوط فرآوری تر و خشک به صورت ترکیبی و بهینه طراحی شده است.

ادامه مطلب »

موسسه حقوقی دانش پژوهان

مشاوره با موسسه حقوقی دانش پژوهان

در هر کجا ایران که باشید میتواند از خدمات مشاوره ای این سایت استفاده کنید.
در هر زمینه ای که مشکل حقوقی دارید مهم نیست شما این امکان را دارید با بهترین و با تجربه ترین وکلا و قاضی های کشور عزیزمان ایران در ارتباط باشید و از آنها خدمات مشاوره ای دریافت کنید.

ادامه مطلب »