چگونگی دسترسی کاربران به محتوا در طراحی سایت
چگونگی دسترسی کاربران به محتوا در طراحی سایت
یکیاز سوالاتی که اشخاص تازه کار در طراحی وب از ما میپرسند این میباشد
که آیا محتوا را به طور آزاد در دسترس مخاطب قرار دهند یااینکه با تولید فرم و تثبیت
داده ها مخاطب به وی اجازه ی دسترسی به محتوا را بدهند بیشتر اشخاص هنگام
ورود به وب سایت از پر کردن فرم هایی که سوال ها کنجکاوانه دارااست و به مورد
نیز دارای ربط وجود ندارد، پرهیز می نمایند و ولی اکثری از اینترنت مسترها نیز معتقدند
این فرم ها فقط طراحی وب را سنگین خواهد کرد و سبب فراری دادن مخاطب گردد این
فرم ها تا حدود متعددی در ساخت وب سایت های کهن دیده می شود در مواردی که
مخاطب اقدام به پر کردن فرم ها می نماید داده ها با ارزشی در خصوص سلیقه ی مخاطب
در دست شما قرار میگیرد همینطور از این روش متوجه می گردد که آیا ما یحتاج میباشد
محتوا را از دید دسترسی محدود فرمایید یا این که نه.
طراحی وب
وقتی که مایحتاج وجود ندارد دسترسی استفاده کننده به محتوا مشروط گردد
هنگامی که در ساخت وب سایت درپی بهبود تجربه ی کاربری یا این که ارتقا ترافیک
باشید موردنیاز وجود ندارد دسترسی استفاده کننده را به محتوا منوط نمائید همینطور
میتوانید دسترسی به مقاله ها بلاگ و همینطور پست ها را گشوده قرار دهید علاوه
بر این پست ها را شبکههایاجتماعی در معرض مشاهده کرد قرار دهید درحالتی که
طراحی وب سایت فروشگاهی دارید این یک نادرست وسیع میباشد که صفحه های
سوالهای متداول و یا این که صفحه ی تماس با ما و یا این که صفحه ی داده ها موردی
را به دور از دسترس مخاطب قرار دهید این صفحه ها می بایست فارغ از هیچ محدودیتی
قابل رویت باشد و مخاطب به راحتی به آنان دسترسی داشته باشد هنگامی که
دسترسی استفاده کننده به محتوای شما آزاد باشد، علاوه بر شفافیت این پیغام را
منتقل میکنید که برای وی قیمت قائلید و با ماندگاری بیشتر مخاطب در طراحی وب،
سکو ی بهتری از موتورهای کاوش اخذ میکنید.
ساخت سایت
وقتی که بایستی دسترسی مخاطب را به محتوا در ساخت وب سایت منوط فرمایید
تا وقتیکه اشخاص نتوانند تشخیص دهند که محتوای شما گرانبها میباشد نمی توانند
ریسک پر کردن محتوا را بپذیرند بهتر میباشد به آن ها بفهمانید که بها محتوای شما
به حدی ست که حاضر باشند برای آن فرم پرکنند علاوه بر این قرار دادن محتوا در قالب
فیلم ها و کلیپ ها بسیار موثر میباشد دو شرایط وجود دارااست که یوزرها را راضی می نماید
تا فرم های مرتبط با داده ها را لبریز نمایند یکیاز وقتی که احساس نمایند این داده ها را در
مکان دیگر پیدا نخواهند کرد و دیگری اینکه قصد خرید آن ها از پباده سازی دکان اینترنتی قطعی باشد.
ساخت وب سایت
دقت به موارد ذیل در محدود سازی محتوا میتواند موءثر باشد
پیش از محدود سازی محتوا نصیب قابل توجهی از آن را در اختیار استفاده کننده قرار دهید
و به اینراه اعتمادسازی فرمائید با این فعالیت در مخاطب علت تولید میکنید حتی قادر است
با محدود سازی داخل محتوا انجام دهید و قسمت هایی از محتوا را اکران دهید و برای اکران
قسمت های مهم مخاطب را متقاعد به پر کردن فرم فرمائید. برای محدود کردن محتوا
شایسته ترین مدت را گزینش فرمائید زمانی که مخاطب درحال مصاحبه برای اخذ کالا یا این
که سرویس ها شماست مبتنی بر رغبت وی، دسترسی به محتوا را آزاد فرمایید. درحالتی
که فرم های شما به خیر و خوبی پباده سازی شوند به راحتی میتوانید نرخ تبدیل را در ساخت
وب سایت ارتقا دهید فهرست سوالهای خویش را کوتاه و صرفا با مقصود بهبود تجربه ی کاربری
ساخت و ساز فرمایید و از پرسیدن سوال های کنجکاوانه دوری کنید.
یکیاز شایسته ترین روش ها برای دریافت کردن داده ها از یوزرها دریافت کردن تدریجی داده ها
و متناسب با قوانینی ست که مخاطب در آن جای دارد. مهم ترین نکته درباره با پرکردن فرم برای
محدود سازی دسترسی به محتوا در طراحی وب سایت، نگهداری از داده ها یوزرها میباشد
در صندوق ورودی آن ها میباشد اطلاعاتی که خویش استفاده کننده نیاز داراست خیر داده ها
مد لحاظ خویش را در اختیارشان قرار دهید و براین اساس به ارتقای اعتماد استفاده کننده
به خویش امداد فرمایید.
چگونگی دسترسی کاربران به محتوا در طراحی سایت
و حرف آخر
اگه هنوز وقت کافی دارید و احتیاج به یک تبلیغ عالی برای کار خود دارید به سایت های دیگر ماهم حتما سر بزنید!!😊